söndag 23 september 2012

Fifty shades of...Bieber??

För tillfället läser jag den omtalade "snuskboken" Fifty shades of Grey. Har bara kommit halvvägs men tillsvidare är jag inte övertygad. Jag väntar fortfarande på att bli sådär upphetsad som många säger sig ha blivit. Dessutom hörde jag på radion att Justin Bieber  ska spela huvudkaraktären Mr Grey i filmen...Så fort det hettar till i boken så dyker hans pojkansikte upp framför mig, allvarligt talat...Justin Bieber?! Hur gammal är han, sju år? Det är antagligen olagligt för en kvinna i min ålder att bli upphetsad av tanken på honom. Och jag blir det inte heller, I am not a belieber (hehe). Min älskling muttrade något om att man kanske borde casta Skarsgård...och shit, jag tror inte han fattar hur hårt han slog huvudet på spiken. Skarsgård är Grey när jag tänker på det. Tyvärr kan jag inte få mitt huvud att byta skådis, Bieber har etsat sig in, och jag lär fortsätta att torrmuffat läsa boken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar