lördag 22 september 2012

Not like riding a bike...

Jag pratade en gång med en snubbe i en bar som påstod att det finns ett talesätt som säger att om man sätter ett mynt i en burk varje gång man har sex under det första året av ett förhållande och tar ett mynt ur burken varje gång man har sex under äktenskapet, så blir den burken aldrig bli tom. Cyniskt kanske, men för många förmodligen nästan sant. Själv känner jag att jag helt tappat greppet. Jag har glömt hur man ligger. Jag har har levt i celibat under så många år att jag känner mig helt lost, som om jag vore en oerfaren tonåring. Jag är blyg och tafatt och har noll koll. Exakt samma känsla som när jag åker till Stockholm numera - jag har liksom ingen känsla för vad det är som gäller, har bott på landet för länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar